Brutal garderobsrensning

Ja jag har en massa kläder jag inte använder, som inte passar och som är slitna. Så idag när jag kom hem från jobb rev jag ut alla plaggen och la dem i soffan. Blev en hög som heter "slänga", en som heter "lägga undan", en "ge bort till vänner" och en "behålla".
Blev en rätt så stor ge-bort-hög så om ni är sugna så e det bara att titta förbi.
Beställde lite nytt igår bland annat den rutiga skjortan från Asos som jag tittat på innan. Blev också en klänning, två kjolar, skärp, skor och ett armband.

Var på Väla igår med mamma och shoppade lite där också. Blev bland annat glas, skärbräda, stol och spegel på IKEA. Snygga kuddar från Indiska och ett smörgåsjärn som invigdes ikväll.

Filip har jobbat eftermiddag nu sen i torsdags så våra arbetstider är för en gångs skull ganska synkade :) Igår när han kom hem traskade vi ner till Max och köpte vars en välförtjänt burgare. Sen däckade båda två runt tolv :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att rensa ut garderoben. BOrde städa min lite,mitt system har en tendens att falla sönder när jag varit stressad. Har ju ett system efter färg och nu orkar jag inte ens titta i den, blir galen! Hopppas allt är bra med dig iaf. Kramar

Postat av: Dessi

jag måste ha nya kläder! väntar på en beställning från h&m i veckan! :)

2008-08-25 @ 09:37:48
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Carina

Ah vad bra! Ska genast titta på sidan! :) Tack!

2008-08-25 @ 12:12:25
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback