Fröken lins

Uppe med tuppen har man varit även idag.
När jag hade ätit middag hos mamma och pappa igår så åkte jag och hämtade en galet trött Filip. Det var antingen det eller vänta med att ses till imorgon. Och jag hade ju inte träffat honom sen i onsdags så där var inte mkt att fundera över.
Dock visste ju att det innebar att köra honom hem idag också. Innan han börjar jobba. Vilket han gör halv sex.... Så upp halv fem imorse. Svepte en red bull och körde fram och tillbaka till lerberget. När jag kom hem var jag ju pigg och hade problem att somna om. Så det fick bli ett kapitell i en bok jag hållt på att läsa till och från i typ två år.... Ja jag har lovat mig själv att läsa mer faktiskt. Läste lite till och från USA och bara det är bra böcker så älskar jag att läsa.
Köpte böcker i lördags med Marlene. Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna och Bill Buford - Hett.
Ska nog köpa mig några fler... Gillar pocketböcker och ska nog fynda några på bokus idag :)

Ja angående rubriken. Jag ska få mina linser idag :) Ska bli skönt att kunna se bra och slippa anstränga blicken hela tiden. Har jag tur försvinner lite av min huvudvärk också. Dock ska jag lära mig få in och ta ut dem... Det verkar lite klurigt...

Har aldrig riktigt tänkt på hur många i min närhet som har linser och glasögon. Tilde, Marlene, Dessi, Löfvall... Dock kommer jag nog inte bära med mig linsvätskan i väskan när jag ska ut och festa ;)


Kommentarer
Postat av: Sand

Piiiken ! Haha du bör bära med den, det är bra. För om du får något i ögat och man måste ta ut dem så får du slänga dem om du ej har vätskan med. så d så=)

2008-08-11 @ 11:40:52
Postat av: Dessi

haha, Löfvall i ett nötskal ;) jag har aldrig haft med linsvätska :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback