Kokar

Här är ungefär 100 grader i min lägenhet. Den är verkligen outhärdlig när det är sommar och varmt. Går knappt att vara här. Just därför har det blivit mkt tid hemma hos Filip på senaste.
Kände mig lite svensson när jag stod och stekte pytt medans han gick ute i trädgården och vattnade blommorna igår ;)
Men det var mysigt :) Åt och satte oss sen i bilen till Ängelholm.
Mötte Jonas och en förvirrad Dessi (du är ju helt underbar ;) ) på parkeringen. Satte oss i bilen och körde ner till Råbocka där vi låg och drog oss ett tag. Blev ett dopp för tre av oss men vattnet var lite grummligt av alger och grejer :/ Men ja vi klagade inte :P
På med shortsen och åt en top 80 under ett parasoll bredvid campingen. Hörde något halvkasst coverband i bakgrunden, kände doften av grillkol och det kändes väldigt svensson det med.
Blev en runda minigolf och är det nånstans man ska spela det så är det där. Riktigt roliga och utmanade banor. Jag och Filip var the winning team :P
Sa hej då till Ångelholmarna och åkte hem till Lerberget med vars en pizza. Bruce den allsmäktige och pizza var ingen dålig kombination.

Ja imorron börjar man klockan nio och slutar efter lite pusslande redan halv fem. Underbart. Annars skulle man jobba 10 ½ timme idag, 15 timmar imorron och lika mkt på söndag... Lär bli en del på måndag också. Helt galet.
Ser dock fram emot vecka 37 då vi troligtvis åker iväg till något soligt och varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback