Motivation

Just nu känner jag mig oerhört motiverad på något vis. Jag vill att saker och ting ska hända och förändras och jag känner att jag är i fas för att det ska bli verklighet.

Ska snart ha semester och vi ska börja kolla resor. Lite kluven vart dock. Hade kunnat tänka mig en charter eller nått bara för att få ladda upp solkontot inför vintern. Dock hade det ju varit mysigt att åka nånstans där man kan se och uppleva saker, t.ex. London, Amsterdam, Rom, Barcelona.

En kväll till denna veckan sen är jag ledig i tre dagar. Känns som att min kropp behöver det. Den här sommaren har tagit hårt på kroppen och krafterna. Ryggen är katastrof och huvudvärken mer eller mindre konstant. Jag har haft feber x antal gånger och en tjugo andra åkommor känns det som...

Träffade John igår by the way. Käkade lunch på haket som har pimpat till sig ordentligt. Var en ganska konstig dag igår för övrigt.
1. Mammas bil började koka och fick åka in på reperation
2. Peter på mitt jobb slog i sitt huvud i dörrkarmen till bilen. Så pass hårt så att han fick åka in på akuten och sy...
3. Johans dotter blev biten av en pittbull
4. Chris fru Anna blev vittne till ett slagsmål mitt på järnvägsgatan

Nej nu har jag en del att pyssla med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback