Söndagsmys

Dagen rusade iväg igår. Pysslade lite här hemma och satte mig sen i bilen till Väla.
Träffade Marlene och köpte vin, present till Tilde, badlakan, lakan och en ny matta till min garderob.
Fick reda på att Marlene gått och blivit vegetarian. Men av rätt anledningar eller vad man ska säga... Så ja jag får väll acceptera det. Hon har inte slutat äta kött helt. Bara det som massproduceras och som hon inte vet vart det kommer från. Och hon äter kött om hon blir bortbjuden... I like.

Sen åkte vi hem till till Marlene och åt pizza från La pizza och kollade på American Gangster.
Åkte hem rätt tidigt för att ögonen höll på att falla på plats. När jag kom hem var jag dock piggare igen och fick mattan på plats. Där är ju en ful brun/beige/blommig plastmatta på golvet som jag eftersträvar att täcka över så gott jag kan. Så nu är där en röd "heltäckningsmatta". Snyggt blev det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback