Äckliga intimprodukter!

Ja mens är fullt naturligt. Och trots att jag är tjej tycker jag att det är brutalt äckligt och känner mig fruktansvärt ofräsch när det är dax.
Jag är helt klart för ekologiska och naturliga produkter men kalla mig traditionell när jag föredrar dem omiljövänliga vanliga klassiska tampongerna. Det har nämnligen kommit många miljövänliga produkter på senaste tiden som fokuserar på återanvändandet.


Menskoppen måste vara något av det äckligaste jag kan tänka mig. Tänk att tömma ut och skölja och sen stoppa in den där igen. Nä fy fan!



Det här är en miljövänlig tampong... Trycka upp en svamp som återigen ska sköljas och återanvändas. Nej tack...



Tygbinda... Vem kom på den "geniala" lösningen? Något som påminner om flanell. Mjukt och behagligt kanske men återigen ska det sköljas och kladdas. Nej tacka vet jag klassiska saker som går ut på att slänga och bli av med äcklet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa finns många sorter ser jag, spännande men håller med, lite läskigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback