Dagen än så länge

Vknade med hjärtt bredvid mig efter en massa massa snoozande.
Gick upp och sa hej då till honom och började städa undan här efter gårdagen.
Pappa kom med den nya julgransfoten och den var så löjligt enkel så vi var klara på två minuter... Vi tyckte nästan det verkade för bra för att vara sant och kollade så att allt verkligen var rätt. Jodå det såg bra ut.
Pappa satte i någon speciallampa jag har i hallen och sen var det klart. Smidigt som tusan :)

Sen har jag planterat mina nya amaryllis och diskat en massa. Sen blev det en underbart god macka av focaccian från igår :)
Vi kockar (även den arbetslösa sorten) älskar mackor så idag blev det en club sandwich med pestodressing. Tjocka skivor focaccia, kycklingfilé, knaperstekt bacon, körsbärstomater, rödlöksringar, romansallad och en dressing på pesto och creme fraiche. MUMS!

Snart kommer mamma och hämtar mig och då ska man ut till Fleninge och glöggmys hos Marlene :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback