Förnedringstv

Zappar mellan kanalerna medans jag putsar alla mina skor. Sanningens ögonblick. Förstår inte hur det kunde bli ytterligare en säsong.
Människorna som är med där borde ju ha lärt sig vid det här laget att alla människor har skelett i garderoben och hur uppriktiga och ärliga dem än må vara så är där altid något man inte vill att hela svenska folket ska veta.
Man vet att ens respektive kollar på andra nån gång. Men när han sitter där och får frågan "brukar du kolla på andra tjejer" så framstår han som ett otroget svin ist för en helt normal människa. Sen är det ju alltid människor som är lite extra självsäkra som sitter där. En "cool" kille vars flickvän är lite svartsjuk och skickar dit honom för att testa honom. Eller en medelålders kvinna som anser att hon borde jobba som modell och är lite bättre än alla andra.
Eller som ikväll, en kvinna som varit med i Insider där hon blev anklagad för att sälja sjuka hästar. Nu skulle hon bli rentvådd trodde hon. Men självklart handlar alla frågor om sådana saker och försöker sätta dit henne. Så redan andra frågan satt hon i skiten och fick erkänna att hon ljugit för kunder om hästarna hon sålt. Busted!
Men vad trodde dem själva? Frågorna som ställs är ju så långsökta att dem garanterat är sanna. Man hade inte blivit förvånad om frågan "har du dödat din kompis hund?" hade kommit. För frågorna är ju så specifika. Löjligt.

Ja nu har jag iaf putsat fyra par stövlar och fem par skor. Upptäckte hur mkt skovårdsprodukter jag har. Mamma som har fyllt på med sånt :)
Så nu har jag typ 4 produkter som ska fräscha upp vita sneakers...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback