Fulle rulle för fröken flitig

Ja idag har det inte blivit mkt stillasittande.
Upp med tuppen klockan sju och sen kom mamma och hämtade mig vid åtta.
Datanisse nere på kontoret som då meckade med mina datorer. Ljudet är helt paj på den ena och går tyvärr inte att laga så det är bara att gilla läget. Jag fick mer minne på båda så dem ska gå lite snabbare nu iaf :) Plus att vi tog bort lite onödigt trams som jag inte behöver.
Sen blev det massage och sen MAXI. Jag var inte själv på MAXI... Tusentals pensionärer som drog i lutfiskarna och julskinkorna.
Åkte hem och slängde in allt i kylen och åkte ner till Arbetsförmedlingen. Bråkade där med någon kille som faktiskt verkade ovanligt vettig för att jobba där. Alla andra brukar behandla mig som en tolvåring.
Åkte till Vägledningshuset och pratade utbildningar och jag har en början till en plan nu :)
Nej nu ska jag och mamam åka hemåt. Sitter och väntar på henne på kontoret.

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Kolla gärna in i min nya blogg, jag är en 19årig kille från Göteborg som nyss börjat skriva och har redan massor av läsare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback