Mysdag

Jag vaknade rätt tidigt. Klockan sju har gått och blivit tidigt för mig nu för tiden. Nej en timme till och ställde om larmet.
Vaknade kvart i åtta och hoppade direkt in i duschen.
Sen blev det lite städning och diskning och annat pyssel. Plattång, klädombyte och smink och sen kom äntligen Filip :)

Vi åt en rätt tidig lunch med köttgrytan som var tänkt till igår.
I och med att han ska jobba natt i natt så behövde han sova lite på dagen. Så jag joinade honom och vi tog en liten nap.
När vi vaknade blev det lite soffmys och sen ner till O'Learys där vi åt lite comfort food.
Vi hämtade ut mina tabletter som jag tack gode gud tillåter ett glas vin eller två. Vem vet hur länge jag kommer behöva ta dem liksom? Och jag vägrar leva utan mitt rödvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback