Thank good it's friday!

Vaknade imorse hemma hos mamma och pappa. Lite märklig känsla :P
Var på glöggkväll hos Marlene igår och det var riktigt mysigt. Massa glögg och massa prat. Synd bara att min älskling inte kunde vara med. Han jobbade :(

När jag vaknade var det frukost, smink och sen susa iväg till Väla. När jag kom dit klockan tio var hela parkeringen full... Smått svettig man blir redan då. Hittade parkering vid Coop och rusade igenom hela och var klar med alla ärendena efter 1 ½ timme. Hem och hämta mamma och åkte in till stan.
Har äntligen pyntat min gran som blev alldeles underbart disneyfin :P
Slog in dem sista julklapparna. Har något litet kvar men det känns rätt okej nu.

Ikväll blir det att städa undan lite här och äta något gott. Imorron ska jag nog göra köttbullar, måndag blir det saffranssemlor och revben på schemat :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi som inte äger någon gran i år efterlyser bild på dig så vi kan vara avundsjuka. Tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback