Vilken helg!

Imorse halv sex kom jag hem. Lite smålullig och fnittrig.
Först samlades vi utanför sundsbussarna. För att sen konstaterade att vi inte pallade åka över om där inte fanns något öppet. Så vi gick in på hampan och hade en diskussion där. Drack en cider och stack till Helsing. Var inte särskilt hungrig mer sugen. Beställde in en toast och när jag fick den hade suget lagt sig och jag blev mer illamående när jag såg mackan. Lite dem smärtstillande som bidrar med det också. Men jag åt en del och njöt av min framboise champagne som var en god drink med färska hallon och björnbär. Den lika god som alla deras andra drinkar.
Blev en del rött och sen en basil mojito som jag aldrig fick testa första gången jag var där. Även den var god.
När vi satt där och prata upptäckte jag att Joachim min fd chef satt två bord bort med Mattias som jag träffade en del där under min praktik. Snackade med dem och dem skulle bort till Nöjesgalan. Vi hade fortfarande inte bestämt oss men det blev det även för oss efter lite diskussioner.
När vi kom dit blev det en massa dansande och drinkar. Mattias dansade en massa med oss och jag och Emelie hängde lite med dem.
Sen blev det färre och färre människor och vi var nästan kvar sist.  Så det var dax att tänka på refrängen? Nej då vi fyra hamnade på Mattias jobb, en reklambyrå mitt i stan där det blev vin (hans chefs tydligen) och öl till dem som ville :P
Där satt vi och snackade en massa och det blev riktigt trevligt. Men halv sex var det bäst att sticka. Innan någon kom och skulle börja jobba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback