Dag 2

Ja idag är det ju egentligen dag 3 men ja ni fattar vad det kommer att handla om :P

Vaknade igår runt nio när Tilde gick upp och skulle iväg till skolan. Satte mig vid datorn en stund men kom fram till att det var inte dax att gå upp riktigt än. Låg och snoozade till tolv och la mig sen vid poolen. Fick sällskap av Tildes ena rumskompis. Låg och snackade skit och sen gick vi en runda och kollade in området dem bor på. Rätt fint men färgerna på husen kan man ju disskutera :)

Sen kom Tilde hem och vi slängde ihop nån tacoinspirerad köttfärsröra med ris och majs i. Helt okej.
Sen var det dax för träning... hum va inte detta en semester??
Dock var passet helt knasigt. Gick ut på att hoppa hopprep och det är jag ju grym på.... eller inte... Så ja jag fasade lite över det speciellt när det var konstiga specialvarianter...
Men ja passet började klockan sex. Tio minuter strreching... tio minuter galet hoppande (som gick okej men inte mer) och sen tio minuter streching... Tyckte att det var konstigt att vi strechade mitt i allt ihopa men visst det kan man väll. Sen insåg jag att passet var över. Tilde var sur och jag överlycklig. I mitt vita linne (UTAN sportsbehå) och ett par pösiga korta blå shorts såg man ju måttligt sexig ut. Dock inget man behöver tänka på mkt här för dem flesta ser ut som stryk :P

Sen iväg och shoppa! ÄNTLIGEN!
Blev en tröja från Ralph Lauren, tre trosor från Calvin Klein, tröja från Calvin Klein, strumpor och topp från Puma och sist ett par träningsbyxor från Adidas. Tur att man inte köpte träningskläder hemma innan man stack.
Riktigt mysigt outside mall :)

Sen stack vi och handlade i vad Tilde kallade en ganska liten affär. Jag höll på att gå vilse...
Hem och åt chips och nån fryst variant av pizza (som tog 25 minuter i ugnen... inte snabbmat....)
Bokade hotell i Orlando till ikväll och sen däckade jag i den fruktansvärt obekväma sängen.

Hoppas ni har det bra där hemma! Puss & Kram

Ps. Grattis i efterskott Marlene och pappa som fyllde år igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback