Jaaaa jag suger på att uppdatera :P

Ja jag vet jag har varit hemma i ett par dagar nu och inte pallat uppdatera :P Flåååt! Men ja man e ju smått seg fortfarande. Ska försöka ta mig i kragen och uppdatera ikväll efter jobb... Men jag lovar inget....

Ja jag kan iaf trösta er med att jag haft en unerbar resa och största problemet just nu är att hitta plats i garderoben.. Jobbade igår och blev påmind om och om igen hur det är i verkligheten ;) Grabbarna hade riktigt roligt åt en massa olika saker iaf :P

Jobb några timmar ikväll, jobb imorgon på kvällen och sen lördag lunch.
Sen är det utgång med halva Grand :P

Såg precis den här dansen på Ellen och höll på att skratta ihjäl mig när mina och Sandras moves var med! Vi kanske borde träna in hela denna dansen till på lördag eller vad säger du gumman? :P Dock brukar inte våra handledsryckningar vara så avancerade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback