Kvinna?

Nä jag vet faktiskt inte om jag klassar mig som kvinna riktigt ännu.
Det känns som att en kvinna är iaf 30...
Jag är fortfarande bara en tjej. Inget mer än så.... En kvinna har gjort karriär, har tusentals barn och virkar och allt det där...
Men så får man ett brev hem. Sandra fick det för någon vecka sen.  Nu ska man tydligen gå till gynekologen och göra massa tester för att kolla så att man kolla så att man inte har början till cancer i livmodern...
Plötsligt kände jag mig medelålders.... Snart kommer det väll hem papper om mamografi också...

Kollar på Underbar och älskad av alla. Helt underbar film som får mig att känna mig männsklig :)
Önskar dock att man hade en sånn där romantisk kille som drar med en till Wien. Hade gärna gått på operan för att uppleva dem där magiska lokalerna. Även om opera inte direkt är någon favorit.
Och en middag uppe på ett tak med utsikt över hela stan hade man ju inte tackat nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback