Morrn morrn!

Så nu var man visst vaken igen. Snart ska man till jobb. Känns skönt att ha sovit en del i natt.
Natten till tisdag ville min kropp inte alls sova så då låg jag och vred mig hela natten och sov inte ordentligt i mer än två timmar :(
Sånt suger! Så i natt somnade jag vid två och vaknade halv nio. Lite mer lagom.
Börjar jobba klockan tio och slutar kanske vid fem eller nått.
Ikväll ska jag nog bara pyssla lite här hemma. Ni vet flytta runt på en och samma sak för att sedan komma på sig själv och tänka "vad gör jag nu egentligen?".
Inte helt olikt mig kanske :P

Ja vad har annars hänt på senaste. Var väldigt internationella igårkväll när vi var som tröttast och pratade fake-franska, tyska och lite danska... Ist för "helvete" skrek jag och danne "Bastard!" med en fransk accent och servisen trodde att vi var packade.... Speciellt efter att jag halsat ett glas kaffe och började gå runt och säga Pamplemousse! :) Ja vi framstår nog som rätt galna och konstiga när vi är så där trötta...

Undrar förresten var jag har lagt mina gamla franskaböcker... Hade varit rätt kul att bläddra lite och få lite flashbacks. Minns att jag avskydde franskan i fyra långa år. Men jag har aldrig varit särskilt vass på språk. Ändå har jag alltid lyckats få godkänt genom att memorera glosor i korttidsminnet :P
Nä men det hade faktiskt varit kul att kunna något språk mer än svenska och engelska.
Kan ju inte gå runt och säga couisine, pamplemousse, ca va? och parfait hela tiden.

Ja min träning har redan börjat försummas... Skulle tränat igår men fick ju rycka in och jobba på kvällen.
Skulle träna på fredag men då bad Danne mig ta hans kväll... Jaja kanske sticker ner och springer lite på morgonen :)
Söndag är jag ju ledig oavsett så det ska inte få sabba mina träningsplaner.
Sen nästa vecka och två veckor framöver vet jag iaf att träningen kommer att få tid.

Nu ska jag promenera till jobb. Blir nog Salem al fakir i öronen... Avril Lavign igår. Vilket behövdes för att vakna till.
Sköt om er mina vänner så hörs vi ikväll! :)

Ps. Sandra lyssna på Avril Lavign - Girlfriend och så tänk på Tivoli, randig tröja och div. sms. Och "jag har lovat att det inte ska bli dålig stämning!"


Ps2. Sandra skicka INTE sms att Patrik är och tränar när jag har gått in i väggen på jobb :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback