Morrn morrn!

Så hinner med ett snabbt inlägg innan jag ska iväg och jobba.
Har precis ätit frukost. Försökt skärpa mig när det gäller det nu. Så idag blev det Yoggi (vanilj) med sånna här fullkorns flingor. Hyffsat nyttigt fram tills jag slänger ner en sked körsbärssylt....

Min mage är lite kluven när det gäller det här med frukostar faktiskt. Den blir hungrig på en kvart och då är det en värre hunger än om jag hoppat frullen helt o hållet...
Knasigt. Men ja jag tror ändå att det är bra för mig med nån form av föda att förbränna nu när jag både tränar och går ner till jobb. Har jag iofs gjort ett bra tag nu.

Lånade ju mammas bil i måndags och det var typ två månader sen sist. Sjukt roligt att köra bil igen :) Tycker verkligen att det är roligt. Och jag är duktig på att köra det har jag fått höra från flera håll :P Förrutom från Nicco som känner sig självmordsbenägen när han åker med mig...

Kommentarer
Postat av: svärmor

Hej svärdotter! Blev bara så glad när jag ramlade in på din blogg och såg alla vackra tankar du tänker om mig, TACK! Du är inte så dum du heller, lilla svärdotter! Härligt att ha kul (eller kan man kalla träning
kul?) även med vår åldersskillnad! Lev väl tills nästa träningspass! kram

2008-01-24 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback