Myser i soffan

Min rygg och min nacke vill verkligen inte mig väl idag.... Strålar upp från nacken och allt känns blaha....
Men ja jag är ledig idag så det har inte så stor betydelse. Hade varit värre om man skulle stå på jobb med det här helvetet...
Idag har jag tvättat. På grund av nacken orkade jag mig inte upp förrän vid nio och slängde in dem första maskinerna vid halv tio. Hade sånn tur dock att tiden efter mig var ledig så jag drog ut lite på den också. Fick tvättat en del mindre akuta saker.
Gick bort till Coop och köpte mjölk och annat smått och gott. Tänkte köpa fisk också men glömde bort att det är måndag.... Så ja där var ju stängt... Tänkte ätit lassagne ikväll men nix inga lassagneplattor vare sig på Coop eller hos Walle... Så det får väll bli pasta med köttfärssås. Inte fel det heller iofs...

Sitter och bläddrar i trädgårdstidningar. Har fått i uppdrag av mamma att designa deras trädgård och sånt har jag inget emot :) Skönt att ha något att pyssla med när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback