Spark på smalbenet!

Ganska så konstig dag idag får jag medge...
Jobbade från 8.00 till typ tolv nånting. 35 stora ceasar take away var beställda, 2 sorters dagens plus konfluncher.... Så vi hade en del att göra...
Dock var det jag och favvisgrabbarna så det var lugnt :) Eller ja numera bara en favvisgrabb och ett pucko.
Sen gick man runt på stan. Köpte mina träningsskor jag spanat in igår. Sen provade jag i princip hela Ginas underklädesavdelning och svor dels över att man har tusen plagg på sig nu på vintern och dels över att ingenting kändes helt klockrent.
Inom H&M och fyndade en top och en sjukt snygg scarf som jag kärade ner mig i helt...
Var just på väg hemåt då Nicco ringer o undrar om jag inte kan jobba för honom fram till fem... Jo visst kunde jag det. Behöver ju timmarna så....
När jag kommer dit vägrar han dock berätta varför han plötsligt har så bråttom därifrån. Tänkte att det har väll hänt något inom familjen och ville inte snoka. Tänkte att har det med Sandra att göra skulle han självklart berättat det.
Jobbade vidare och när jag slutat (igen) så stack jag och tränade med favvis-svärmor. Hon berättar att Sandra mått dåligt hela dagen och varit svimmfärdig! Så nä puckot berättade inte! Grrrr!!!
Ja det kändes delvis skönt att veta att han hade varit där och tagit hand om henne hela dagen. Samtidigt som jag ville slå honom för att han inte hade berättat.

Ja imorron ska man träna med svärmor igen. Hoppas min tös där uppe blir bättre snart igen :( Vi ska iaf ha en krya-på-dig-frulle på fredag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback