Svartsjuka

Har aldrig varit svartsjuk av mig.
Kollar på Top Model (nä jag brukar inte kolla på det!) och så är det då en av tjejerna som pratar i telefon med sin pojkvän. Han berättar att han ska gå på bio med en tjejkompis. Och hon får ett psykbryt och börjar skrika...
Hon skrek att hon hatade honom och han säger bara "vadå får jag inte umgås med tjejer nu??". Jag förväntade mig att hon skulle säga: "jo det är klart att du får MEN"... Men nej då "NEJ DET FÅR DU INTE" fick mig att sätta i halsen.
Sen var där en kille som raggade på henne när dem var ute och hon fick killens nummer. Sen så berättar hon det för sin pojkvän och säger att det inte vore artigt av henne att inte ringa honom. Han säger nått i stil med att "vadå han vet ju att du har pojkvän" varpå hon säger "nej det vet han inte för jag sa inte det."
Förstår mig inte på sådana tjejer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback