Tam tam taadaaa tam tam taaaddaa

E det nån som anar vad jag nynnade på där?
Ja igår var iaf världens myyyysigaste dag på länge :)

Träffade Sandra tio i fyra på knutpunkten och höll på att kollidera med en av dem där parlinotomtarna. Men han anade nog att vi inte ville prata med honom när han börjar söka ögonkontakt och gå mot oss och vi säger högt "neeeej!!!" och drar åt motsatt håll... Nehepp tänkte väll han och såg lite uppgiven ut.

Mötte Dessi utanför Waynes när vi nääästan förfrusit tårna.
Drog bort till K och satte oss där och myste. En massa babbel om barn, samboskap och giftemål.... Jag kände mig smått missanpassad ett tag men försökte med några instick.
Det sista samtalsämnet fastnade lite extra... Så när vi skulle bort till mit jobb för att hämta mina kläder så gick jag inom och köpte några tidningar till Sandra :) Hon lär ju vara den som hamnar där först av oss....

Sen så vek Dessi av och jag och Sandra stack och tränade med svärmor.
Efter det så gick vi hem till mig. Åt jordärtskockssoppa med knaperstekt bacon och krutonger.
Sen slängde vi oss i soffan och bläddrade i bröllopsmagasin :)
Tänk att man snart ska börja tänka i dem banorna.... Ja asså inte jag personligen så. Jag har några små detaljer som måste ordnas innan jag kan tänka på bröllop :) Men för andras del. Där jag kommer att delta :D

Var på HSB och gästspelade idag. Henke som jobbar hos oss ibland lagar ju luncherna där och iom att Henkes son var sjuk fick jag rycka in :) Var riktigt roligt faktiskt. Sjukt snygga lokaler och riktigt trevliga människor. Blev örtbakad sej med potatismos och vitvinssås. Alla var nöjda och glada och det kändes riktigt gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback