Träning med Sadist-Sandra

Var och tränade med Sandra idag.  Gick faktiskt riktigt bra. Faktiskt lite över förväntan om jag ska vara ärlig.
O jag tror faktiskt att Sandra också tyckte det. Hon såg lite stolt ut när jag faktiskt sprang ett par minuter också :)
I och med att jag är en envis gammal kärring ibland. Eller ja en tjurig liten snorunge kvittar vilket.
Jag är ofta väldigt bestämd över saker och ting. Till exempel som när jag nu sa till Sandra att jag vägrade springa. Sandra sa att jag skulle visst springa om hon så skulle behöva putta fram mig... Eller ja kanske inte riktigt så hon sa men det var ungefär som att hon till varje pris skulle se till att mina ben rörde sig i en snabbare hastighet än vad dem är vana vid.
Men sen när jag gick där på gåbandet kändes det smått irriterande att "bara" powerwalka. Så på eget initiativ så började jag springa nån minut då och då. Och då är det mitt eget val då är det skillnad :P
Sen är jag ju dessutom så envis att jag vet att om jag verkligen går in för nånting så håller jag stenhårt på det.
Som te.x. det här med min träning. Jag vet att jag kommer sköta det för jag vet att jag vill komma i form. Sen att Nicco inte tror att jag kommer sköta det gör ju inte mig mindre motiverad :P

Så nu ska jag träna eventuellt imorgon (om det inte blir panna för min del), fredag (om jag hinner innan jobb) och söndag. Söndagens pass lär dessutom avslutas med ett dopp i bassängen.
Så nu jävlar tar vi oss i kragen och visar var skåpet ska stå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duhade sprngit oavsett om du ville eller inte. Du har mött din överman i envishet och det vet du om..därför är det lika bra att ge sig direkt :P. Men du var duktig igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback