Träningsvärk i magen :P

Haha ja nästan iaf.
Kom i säng runt tre i natt efter att ha slappat i soffan, druckit lite rött o ätit choklad. Ja det kan man ju leva med...
Alla är ju så torra och pallar inte gå ut ;)
Eller så skriker folks plånböcker... Eller både och...
Ja satt iaf och snacka en massa me en "bekant" (ja man får väll kalla honom det även om det låter lite töntigt). Killen bor i New York och det lämpade sig rätt bra med tidsskillnaden den här gången. Typ ingen annan vaken vid den tiden ju...
Så fick jag tips om
www.tmz.com och fan va vi snöade in på det. En hel del meningslöst skit men vissa saker fick en att ligga dubbelvikt.
T.ex. det här skrattade jag hejdlöst till. Jag vet inte riktigt om det hade att göra med att jag var sjukt trött också... Men det är hysteriskt roligt :) Även om jag tycker synd om tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback