Ego-tid

Ja schemat sprack rätt ordentligt.
Blev inget med John igår utan det blev mystid för mig själv hela dagen. Länge sedan jag hade det. Varenda ledig stund försöker man ju ha tid att träffa vänner, pojkvän och familj så man blir själv lite undanskuffad.
Men igår fick jag äntligen ligga här i soffan och bara ta det lugnt. Såg hela första säsongen av Dirty Sexy Money, ett par Gilmore avsnitt för att sen gå vidare på SATC.  Ringde och pratade med Filip som hade stuckit in till stan och bjöd bort mig till sin polare som bor en bit bort.
Plattånga håret, sminka sig och allmänt tillfixande och bort till Johan. Hade inte varit där i många minuter förräns dem ville ner på stan. Så ja ner dit och stirrade in på PL som var lika packat som vanligt. Så det blev Telegrafen ist. Fick duga när man inte pallar springa runt i höga klackar med ett gäng grabbar ;)
Mycket snack om bröllop (?) och flickvänner....
Runt ett var vi rätt nöjda så jag, Filip och Johan stack bort till Max. Promenerade upp för backen med världens bästa pojkvän och somnade gott efter lite pommes och bea.

Vaknade av mobilen. Hepp Tilde kunde inte träffas på kvällen så det blev mer alone-time :P Inte mig emot. Har en del sådana där saker att ta itu med som man normalt inte har tid till. Som att sortera i en massa lådor, städa i garderoben osv. Så idag har man fått gjort en massa. Tvättat upp all tvätt och ska strax byta lakan i sängen.
Sen blir det nog ett glas vitt och någon film innan Filip trillar in.

Kommentarer
Postat av: John

Skönt att du tyckte det var chill ändå. Det var synd att det blev lite missförstånd, var alldeles för länge sen man träffade dig men det är som sagt inte fel att vara helt själv och bara inte göra något alls ibland också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback