Jepp I suck

Jag har verkligen inte pallat att blogga. Jag har jobbat 8 dagar i rad nu och jobbar hela denna veckan också. Så ja när jag kommer hem så går verkligen kroppen på sparlåga.
Det har inte heller direkt underlättat att det är 500 grader i min lägenhet. Fick panik igår och åkte ut till Väla och köpte mig en fläkt som inte direkt gjorde någon märkbar nytta...

Jobbade dock bara 4 timmar igår sen blev jag avlöst av en ny tjej som ska börja jobba lite. Gött att kunna komma hem till Filip och mysa med honom en kväll. Både han och jag saknar det nu när jag jobbar som jag gör. Blir att man får umgås nån timme innan det är läggdax och några timmar på morgonen innan det är dax att jobba igen.

Ja annars vet jag inte vad som hänt. Jobbat mest som sagt.
Hämtade min bil igår som var på lackering hela förra veckan. Rätt gött att både ha bil och cykel kan jag säga... Blev mkt tvåhjuling fram o tillbaka till jobb förra veckan men den här veckan lyser ju solen med sin frånvaro... Då e det rätt gött att ha ett tak över huvudet när man ska nånstans...

Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera här liiite oftare... Men jag kan inte lova något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback