Hem ljuva hem

Så nu har man jobbat klart idag också. Har varit riktigt flitig tycker jag.
Gick upp halv tio, duschade, diskade och städade lite i garderoben.
Sen bort till kontoret och hämtade försäkringspapper på bilen. En sväng bort till Willys och köpte lite gott och blandat. Plötsligt behöver ju kylskåpet vara välfyllt... Ja det funkar inte riktigt med bara ett smörpaket som det var innan :P Eller ja jag har iofs aldrig bara haft ett smörpaket... Där har alltid varit sånna saker som scharlottenlök, lingonsylt. pesto, fonder och grejer. Men inte direkt något som man kan grunda en ordentlig middag på. Nu ska jag bara se till att använda sakerna innan det blir gammalt...
Hem och lämna det där iaf. Var ju inte tänkt att det skulle bli så mkt men ja man hittar lite gott och blandat och bra och ha grejer när man går där på willys.
Hoppade in i bilen och körde  bort till Berga där dem tog en titt på bilen. Bokade in en tid den 30:e till lackering. Så då har man ingen bil i en vecka... Jaja det är rätt lugnt nu när man har cykel. Skulle det krisa av någon anledning får jag muta antingen Filip eller föräldrarna med en smaskig middag ;)
Inom Aktiverum och solade en kvart. Behöver grunda lite för att få igång det inför sommaren.

Nej nu ska jag messa världens sötaste och säga att jag e hemma. Hoppas att han har det bra på jobb i natt. Jaja imorron så ligger han här i soffan när jag kommer hem :) Ser vi fram emot i massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback