Mys med fröken Johansson

Så det var typ den här dagen :P
Tvättade som sagt imorse. Det gick bara bra. Lite småsegt när jag inte lyckats få en tvättid på länge. Nu är man ju dessutom två som smuttsar ner badlakan och lakan... Måste köpa en uppsättning till av varje tror jag.
Sen så stack snyggingen och jag hängde upp tvätt och duschade. Avnjöt ett par knäckebröd och ett avsnitt av Gossip Girl och sen PS I love you.
Ner på stan och träffa Sandra. Bort en sväng till svärmor och snackade skit. Vidare till Waynes och drack Good Stuff rhubarb & ginger. Dock inte alls good stuff utan riktigt bad stuff.... Smakade apa. Sandra åt macka och jag åt brownie...
Bort till Gina, H&M och Body Shop. Blev lite nya underkläder och duschcreme som luktade sjukt gott och sommrigt.
Lämnade Sandra efter att ha hällt i oss varsin islatte från K.
Bort till City Gross. Var tydligen en aning förvirrad... Gick runt där en runda med vagnen och efter ett tag så kom det en man fram till mig:
"Ursäkta...."
Jag försökte undvika ögonkontakt och undrade vad den störiga idioten ville... Ja jag var på lite dåligt humör just då.
"Du har nog tagit min vagn...."
Mkt riktigt... Sjukt pinsamt... Speciellt med tanke på att jag gått runt med den rätt länge. Och var en bra bit därifrån jag funnit "min" vagn. Gick där ifrån rätt snabbt och undvek honom sen.

Ja sen kom man hem med fyra stora papperskassar och slängde ihop en pastasallad till mig och snyggingen :)
Penne, kyckling, bacon, creme fraiche, pesto, salladsskott, coctailtomater, parmesan, avocado och lite smått och gott.

Nu ska jag spendera kvällen med min sötis. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Carina

haha, fan vad pinsamt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback