Tillbaka i verkligheten

NU har jag semester! WOHO! Inte dumt alls kan jag säga :)

Ja midsommar firades som sagt i Halmstad. Befann oss på ett studentområde där det firades med midsommarmat och massa dricka. Ja jag och Filip firade iofs inte riktigt klassiskt då vi käkade pizza till förrätt... Ja både han och jag höll på att dö av hunger så det blev en sväng till Bambino först.
Men det blev iaf en riktigt trevlig kväll. Först var det jag och typ 8 grabbar för att sedan joina alla andra studenter i tälten som satts upp. Iofs valde jag ändå att umgås med dem för dem flesta hade druckit sen typ tolv och var bara dryga och dräggiga. I'm more classy than that ;)
Men ja det blev en massa skratt och galenskaper. Däckade i sängen klockan ett typ. Skulle egentligen ut men pallade inte. Inte likt mig men jo då ;) Skulle ju dessutom köra bil på morgonen dagen efter.


Ja sen var det jobb som gällde igår. Inte mkt att göra så det blev en kort dag på 6 timmar. Soft..
Jag och Filip har snackat om att sticka iväg en sväng ett par dag och igår på jobb så kände jag att jag verkligen behövde det. Så ett samtal till mamma om önskemål om pengar i födelsedagspresent så var det klart.
Så snart ska vi iväg till Väla och snacka med dem på Ticket om dem har något bra förslag på ett ställe man kan åka till i en 3-4 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback