Uppdatering

Ja jag e riktigt kass på att uppdatera. Men det finns ju så mkt roligt att ägna tiden till nu :)
Har jobbat en massa den senaste tiden och hade det inte varit för att man har en kille som gör en glad hade jag nog varit så seg och grå nu att jag ville skjuta mig själv i huvudet. Men nej nu ser man bara fram emot semestern man ska få ägna tillsammans med honom.
Igår fick han till och med träffa min andra familj. Det vill säga jobb. Emelie, Jenny, Raffe och Rille. O ja dem tyckte ju att han var en riktigt go och snäll kille :) Och det stämmer ju så bra så.
Måste dock se till att ha mat hemma nu för tiden. Är ju så van vid att äta på jobb eller ute så jag har sällan mer än ett paket smör (till mina älskade knäckemackor) och en halv liter mjölk med lång hållbarhet...

Ja jag hittade förresten en parkeringsplats precis utanför dörren. Trodde att jag drömde men nej då den fanns där trotts att klockan var ett på natten. Helt magiskt.
Ska till Biltema imorron med Emelie och köpa en cykel. Ja hon ska ha en och jag en :)

En cykel från Nirve hade jag inte tackat nej till. Men 6500 kr... Nix det har jag inte.



Kommentarer
Postat av: Carina

Eva, hade du kommit på en sådan cykel som den översta hade du tyvärr inte fått hälsa på mig på stan. Den är ju hemsk. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback