Vaken!

Nu håller jag på att tvätta för fullt. Går alldeles strålande tackar som frågar. Har varit uppe sen åtta och gått och lagt mig mellan varven. Kom ju inte i säng förrän två igår så då räckte det inte riktigt med sex timmars sömn...

Var ju på bio igår med tjejerna. Åt på Mezo först vilket kändes lite knäppt när jag och Filip åt lunch där också :P Men ja jag får skylla mig själv för det var jag som hade bestämt ställe... båda gångerna...
Lite prat om allt som hänt på senaste. Fick reda på att Tilde drar iväg och pluggar utomlands igen. Den här gången blir det... KINA!!! Helt galet! Hade gärna hälsat på henne där också men 10 000 för en flygbiljett vet jag inte riktigt om jag kan skramla ihop till :( Men det är ändå sjuuukt coolt!

Sen tog jag bilen bort till bion och dem andra gick. Ja jag vet jag var lite lat som tog bilen :P
Såg Sex & the city som sagt och den var helt underbar!
Dels det att där är sjukt snygga kläder och dem lever alla tjejers drömliv. Dels det att den var så söt, sorglig stundvis och kärleksfull. Alla har ju hittat sina stora kärlekar så det kretsar ju runt det. Hade jag sett den som singel hade jag kanske blivit lite smått deppig för att man hade saknat den där mysiga känslan i hela kroppen som dem upplever. Men nu när man satt där nykär och mysig så blev man helt varm och go :)
Tänkte på vad som låg där i soffan och väntade på mig och hur mkt jag tyckte om att han var just där :)
Men ja jag gillade den riktigt mkt en av dem bästa tjejfilmerna på länge.

Nej nu ska jag fortsätta med tvättandet :) Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

I know. Men seriöst mår jag verkligen inte dåligt.. Så inga "naw gumman" nu! :)

Postat av: Sandra

Nänä då :P

Tack för en mysig eftermiddga gumman! Tänk.. denna veckan ses vi tre ggr ;)

Puss.. o hälsa Filip att han ligger risigt till de för volvon :P

2008-06-24 @ 18:49:11
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback