Vaken

Japp idag är det tisdag då ja. Hade ställt klockan på nio men ställde om den till tio för att sedan ångra mig och ändra till halv elva.
I och med att jag var så oerhört flitig igår så har jag inte så mkt att stå i idag. Så det är typ äta, bädda, diska och bara plocka undan lite smått...
Ikväll är det då Sverige - Grekland och vi har inte särskilt mkt bokat på jobb. Lutar åt en rätt lugn kväll. Eller ja den kan bli allt annat än lugn om Grekland vinner... Nicco kommer ju vara helt till sig, Danne kommer få höra det av hans grekiska tjej och min käre pojkvän kommer nog vara lite halvtjurig när han kommer ikväll.
Jaja får väll göra honom på gott humör då då det är ju inte mer med det.

Nej dax för frulle nu. Risotto kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback