Zoo med sötnos

Ja nu har man kommit hem från Köpenhamn. Blev en riktigt mysig heldag.

Morgonen började med att klockan ringde nio. Filip protesterade vilt och ansåg det omänskligt att gå upp så tidigt... Strax efter ringer det på dörren och det slår mig att dem skulle kolla ventilationen idag. Fuck...
Drog en vals om att jag jobbat natt och att han gärna fick komma förbi senare. Och ja valsen funkade.
Städade undan lite och åt en god baguette, jucie och frukt-frukost. Gjorde ciabatta med kyckling och bacon (MUMS!) och traskade ner till stan.
Tog båten över och den här gången gick det smärtfritt till skillnad från sist.
Tåg ner till Köpenhamn och frågade en taxichaufför om vägen till Zoo. Han pekade och vi gick vad han hävdade var 2 km... Yeah right... Bullshit.... Men fram kom vi iaf :)
Massa mys bland djuren och snyggingen var rätt nöjd med att man kunde kolla på elefanter och dricka en bira samtidigt.
Helt kär i pingvinerna, tigrarna och isbjörnarna så klart :)
Traskade tillbaka till stan med en hungrig pojkvän. Sandra hade tipsat om ett ställe som hade god öl och schyssta spare ribs så dit hittade vi och ja helt klart goda spare ribs och helt okej rödvin faktiskt.
Köpte gin och ytterligare en likör till på fredag, och Filip köpte rött vin som nu avnjutes i soffan. Helt klockren dag :)

Ps. Ventilkillen hade skrivit en lapp när vi kom hem. Min köksfläkt är felinstallerad och fungerar med andra ord inte. Så det blir minsann ett samtal till Brogripen för här har ni någon som inte tänker kräva pengarna tillbaka för den tiden jag betalt för den :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha heja brogripen! ASTI ASTI ASTI. Faaan vad jag e sugen på drinkar babe :) Ska jag ha med något annat än present, ursnygg klänning och gott humör imorgon? ;)

Postat av: Sandra

Jag tar gärna med min iskross.. Dock måste vi hålla i locket, haha ;) Det har ju gått av... Men det löser sig, I FIX :) PUss! Ska bli skitkul!

2008-06-26 @ 13:30:58
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback