Aj i magen :(

Har fruktansvärt ont i magen. Ligger på mage nu i soffan. Verkar vara det som funkar och endast det typ...
Ja det var ju som så att Chris stänkte vatten på mig i köket idag. Jag skvätte tillbaka trotts att jag kände på mig att jag skulle få ångra det. O ja mkt riktigt. Chris rusade efter slangen och jag hoppade över bänken och luckan och gömde mig i baren.
Sen kom Johan och jag bestämde mig för att hålla mig nära honom för då skulle inte Chris spruta ner mig. Johan undrade varför jag följde efter honom och när han såg slangen trodde han att det var honom Chris skulle spruta ner. När Chris berättade att det var jag som satt i skiten var Johan snabb på det att få tag i mig. Han slängde upp mig på ryggen och rusade in med mig i köket, varpå Chris tryckte ner slangen där bak på mina byxor. Och sprutade läääänge....

När Johan slängde upp mig där så vet jag inte vad som hände för efter det fick jag fruktansvärt ont i magen :(
Plus att jag fick jobba barfota resten av kvällen. Hittade som tur ett nytt par byxor som passade mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken tjusig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback