Du har varit så saknad...

Ja det har du varit. Min lilla pärla. Min älskade älskade bil. O ja det är min bil vad Nicco än tycker.

Hämtade henne efter lite strul ute hos mamma o pappa. Var helt galet underbart att bara trycka pedalen i botten och susa fram.
Så skönt och så frigörande på något vis. Nu kan man äntligen åka vart man vill när man vill. Kan t.ex. utan problem hälsa på Dessi ute i Ä-holm. Eller åka bort till Herrskapet Vourdoukas och avnjuta en kopp kaffe ;)

Eller dra till Stockholm....... Varför man nu skulle göra det....... Eller ja varför inte?

image222

Där har ni henne :P Men hon har inte sina fuuuula vinterdäck på! Nix de e schyssta aluminiumfälgar ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

En beemer är inte helt tokig bil att glida i hörru. Kolla in denna länken, golf r32 (sån jag har) vs. bmw z4

http://www.youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g
*hihi*

Postat av: Dessi

Ja, kom och hälsa på en dag! :)

2008-03-15 @ 23:07:26
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback