Elräkning? nääää

Ja jag har ju då inte fått någon elräkning. Någonsin.
Sen jag flyttade in har det inte kommit en enda räkning. Jag har ju antagit att man betalar per kvartal... Nähe... Halvår då?.... Nä ingen räkning i januari. Så nu blev jag tja inte direkt orolig men fundersam.
Ringde till Öresundskraft som tydligen inte känner någon press på att svara i telefon... 8 pers före mig. Men ja det brukar ju går rätt snabbt men tydligen har dem bara en långsam kille här. Så 45 minuter senare fick jag äntligen prata med en kille.
Nä jag är inte registrerad... "Vem bodde i lägenheten innan dig?"... Hum om det är han jag har för mig det är så innebär det att han var registrerad som boende här fram till den 14 december... Vilket innebär att han betalat min el från den 1 juli fram tills dess..... Så jag blir bara skyldig att betala från den 14:e... Måste ringa brogripen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback