Jag ska tvätta hela världen

Ja idag hade man återigen tvättid. Hade lite lite kvar efter igår så hade jag inte haft den här tiden så hade dt inte varit någon katastrof. Så nu tvättar man sånt som iaf jag inte tvättar allt för ofta.. Som t.ex. badrumsmattan.. Den tvättar man ju inte varje vecka.
Sen har jag lite udda tröjor som jag inte vågar tvätta med vad som helst. T.ex mina två juicy couture tröjor jag köpte i USA. Där är nitar och grejer på dem som man inte vet vad dem pallar så därför blir det handtvättspogrammet och i tvättpåse. Pallar inte handtvätta dem själv... Det gjorde jag igår... Det fick räcka...

Ja hur ser vecka ut... Ingen aning hur jag jobbar för jag har fortfarande inte fått något schema. Imponerande va?
Men jag ska träna med Sandra idag. Sen så snackade Dessi om att hon och jag kanske ska ut och käka. På lördag blir det eventuellt utgång med Löfvall om jag är ledig. Sen blir det brunch med John på söndag.

John lärde jag känna genom Tobbe. Har inte träffat honom sen dess heller tror jag... Jaja de ska bli gött :) O brunch är ju aldrig fel. Dock blir det att boka bord klockan tolv. dels för att folk hökar utanför i timmar så har man inte bokat är man körd. Sen tar ju maten slut efter hand och blir mindre och mindre fräsch så tolv it is.

För tillfället känns alltid bara bra. Känns som att våren är inom räckhåll och snart öppnar vi Oz. Längtar till sommaren när man står där nere även om man allt för ofta sitter i skiten. Ni anar inte vad ni gäster kan ställa till det :P
Dels har man ju ungefär en yta på 6 kvcm som man ska lägga upp maten på och sen så kommer det bongar som är smått irriterande som "en som inte vill ha fisk eller skaldjur på tapasen" eller "kallt går med varmt".
Så då ska man rusa ut i kylen och leta upp grejer som man kan göra 2 schyssta tapas av. Samtidigt som bonglisten är full och maten måste ut. Dessutom så ska det inte bara klicka med dig utan killen som står på det varma förväntar sig att din hummer står i luckan om två minuter eftersom den ska gå med hand varma mat... Så du kan inte bara anpassa dig efter dig själv utan det är tusentals saker att tänka på.
Men det är kul. Det är utmanande och jag gillar att det är så påfrestande så jag kan se hur mkt jag kan klara innan jag går ut och sparkar i väggarna...
Än så länge har jag inte fått några sånna enorma psykbryt. Eller jo några ute i torrförrådet på Papi men ingen som sett eller hört mig :P
Inga tallrikar kastade iaf. Än så länge.

Så nu har ni fått en liten inblick i mig och mitt liv även idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback