Jaha nu har man gjort en Eva nu igen...

Ja jag visste att jag skulle få ångra det men ändå gjorde jag det utan att tänka efter 3-4 grr extra...
När jag installerade mitt nätverk blev det ju en massa strul och det ville inte fungera. Nu har det ju visat sig att jag hade kommit in på Sandras nätverk där uppe och fuckat upp det... Så det var där skon klämde. Det fanns därför en stor chans att det här med trådlöst skulle kunna bli verklighet i det Hanssonska hemmet.
Men nej.
Som vanligt har jag förvirrat bort skivan. Först och främst tar jag ju inte ut skivan direkt utan låter den sitta kvar tills jag ska använda DVD-spelaren nästa gång... Då tar jag ut skivan och stoppar ner den i fel fodral....
Så nu ska man leta reda på skivan först... suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback