Oljeservice...

Så stod det när jag hoppade in i bilen idag... En rätt så rörig början hade gjort mig lite snurrig så ja jag fick för mig att det helt enkelt var dax att fylla på olja... Har inte gjort det sen jag fick bilen så ja det skulle ju kunna vara dax?
Stack ner och jobbade och åkte sen upp till Q8. Frågade i kassan vad jag skulle ha för någon olja o ja han visste ju lika mkt som jag och lyckades få fram 1000 olika varianter....
Tog nån universalolja som skulle funka till BMW tydligen. O så var det ju det här med att mecka med olja i vita byxor.. Småflörtade lite med killen i kassan o fick honom att följa med mig ut och visa var man skulle fylla på.
Har ju aldrig öppnat motorhuven men efter lite letande så gick det :)
Killen var lite virrig... Vet inte om det var mitt småflörtande som hade någon inverkan så han hittade inte var man skulle fylla på. Det gjorde dock jag så jag fick peka :P
Sen upptäckte vi att där var ju olja... O sen så slog det mig. Oljeservice. Inte dax att fylla på olja utan dax för att byta olja o grejer o göra en service... Oj då...
Lite pinsamt men jag log o sa att nu har jag olja iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback