Ser fram emot en snögubbe på gården om 3 veckor...

Har undrat vart min TV-bänk jag beställde i julas tagit vägen. Ja jag är ju vana vid Mio och hur dem fungerar ;) Mitt soffbord tog nog fyra månader om jag inte missminner mig... Imponerande... Verkligen...
Så idag ringde jag till Mio och tänka sig Peter som svarade ;)

Så ja det var som jag anade Peter har inte beställt någon TV-bänk till sin kära granne. Så det blev lite rabatt och gratis hemkörning. Han påstod att den ska stå i mitt vardagsrum om två veckor och jag tror att jag kommer ringa dit om tre och undra vart den tar vägen. Men Peter lovade att om det skulle ta mer mer än tre veckor så ska han bygga en snögubbe till mig ute på gården :)
Jag ser fram emot snögubben och är nästan övertygad om att jag kommer att få uppleva det också.

Så nu är frågan. Vem tror att den här ( fast i ek!) kommer att stå där i vardagsrummet om två veckor?

              image218



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback