Svärmor!

Du jag vet allt att det är du :P Inte lönt att vara annonym. O nä jag tycker inte synd om mig själv i förra inlägget. Jag mår faktiskt tipp topp just nu för övrigt. Men av någon anledning så kan jag sova tjugo timmar per dygn.
O jag tänker faktiskt inte släpa upp en back påskmust, ägg, mjölk, pasta, glass, smör, pålägg, potatis och grädde upp för den där backen :P
Så det så! Ingen negativitet just nu. Bara sköna stanna-inne-känslor som får en att läsa böcker och sånt ist.

Pappa kommer förresten idag och hämtar min gammla TV-bänk. Gött! Ska försöka muta honom med kladdkaka så att han gör lite annat smått och gott när han ändå är här :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lata fanskap, det enda som var tungt där var en back påskmust.. köpt en petflaska istället.. jesus :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback