Galet driftig

Japp jag har fått massvis med saker gjort idag.

Klockan ringde klockan kvart i sju. Hade inte sovit särskilt mkt men jag hade sovit som en prinsessa iaf :)
Upp och iväg med bilen till Jarls Bilservice. Dax för oljeservice då ja... Kollade upp en massa annat och fick prisuppgifter men det e fan inte gratis det här med bilar.
Gick in mot stan en stund innan mamma kom och hämtade mig. Helt galet va Maria Park växer...
Väl hemma igen gosade jag ner mig under täcket igen. Mmm varmt o gott :)

Vaknade runt nio och delade säng med mitt dåliga samvete tror jag... Blev först påmind om att det var dax att ta itu med tvätten och sen också damma och dammsuga... Så ja jag fick ju ta mig i kragen.

6 maskiner blev det och en massa dammande och dammsugande. Sen ringde dem och sa att bilen var klar. När jag svarade att jag kanske hämtade den imorgon eller på måndag fick jag som svar att dem skulle ha stängt till onsdag :(
Så ja det var jalla jalla och hämta bilen. 1270 kr var inte så farligt...

Ner till jobb och fixa en massa. Kom därifrån kvart i fem typ. Bort och tvätta bilen och tanka. Vet inte hur många fåglar som lyckas träffa min bil varje vecka... Sen träna lite armar och rygg. Var ju ett tag sen man var där tyvärr :(
Handla på Oj! och sen packa in allt och städa köket. Diska och greja och ta en sjukt snabb dusch.

Sen ner på jobbet igen och jobbade till kvart i tolv. Helt galet hektisk dag :)

Imorgon jobbar man bara lunch men e rädd för att alla e mossiga och inte pallar hitta på något :( Men är ni en av de få icke-mossiga får ni hemskt gärna skicka iväg ett sms eller ringa!

Ha en underbar dag och helg! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback