Hard Work Work

Ja denna veckan e de rätt mkt jobb. Hade det inte varit så att jag fick ledigt i söndags så hade jag troligtvis spytt nu. Men nix en ledig dag är som balsam för själen :)
Inte nog med det. Jag hittade en ruta där jag fick stå till klockan elva idag. Klå det ;) Till skillnad från andra som måste upp sju och flytta bilen :P Men ja man måste ju leta lite ;)

Idag kommer min pärla hem. Har saknat min Sandra :( Fanns ju ingen tid till att träffas innan hon stack så nu har vi inte träffats på minst två veckor. Jaja vi får ta igen det över en lunch med en massa uppdateringar.

Ja annars vt jag inte riktigt vad som har hänt. Det e som sagt mest jobb denna veckan. 14 utan PM ikväll och imorron har vi en 15 och en 18... Så det kommer vara full rulle...

Ja jag tror iaf att jag e ledig på söndag igen :) Nu ska jag snart iväg och äta pannbiff till frukost. Sen blir det Oz Emellan hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback