Ingen är som jag

Nä det är nog så. Ja visst kan man hitta en massa likheter i människor men ingen är exakt som jag.
Sandra är väll det närmsta man kommer men hon gillar ju träning och hälsa lite mer än jag ;)
Men ja jag e rätt grym faktiskt. Får bli ett egoinlägg ;)

* Jag är händig och har skruvat ihop min säng själv trotts att det stod på förpackningen att det krävdes 3 pers.
* Jag kan tydligen laga mat och älskar mitt jobb för det mesta
* Jag är grym på att skämma bort och ställa upp för mina vänner. Om det så är storstäda Sandras lägenhet när hon jobbat alldeles för mkt eller dra med dem på andra överaskningar.
* Jag är tydligen piffig ;) Jag gillar kläder och är rätt mån om mitt utseende.
* Jag är både social och sällskapssjuk och ett ensambarn som uppskattar tid för sig själv.
* Jag kan lyssna på i princip all musik.
* Ja jag ligger ju då inne med ett hår som antingen kan vara lockigt av naturen eller rakt på begäran.
* Det finns faktiskt människor som hävdar att jag är duktig på att köra bil. Faktiskt.
* Jag är kapabel till att läsa kartor vilket jag hade nytta av i USA
* Ganska så teknisk och slänger instruktionsboken innan jag sätter ingen.
* Är impulsiv och älskar att leva i nuet
* Kan dricka ganska stora mängder alkohol och bli rätt bra på det utan att det är särskilt märkbart. Det är en bra egenskap i min branch ;)
* Är medveten om mina brister och mina starka sidor.
* Har en riktigt schysst lägenhet har jag fått höra ;) Bra smak och stort intresse för inredning.
* Har en bil som klär mig och som jag kommer ha seriösa problem med att sälja med tanke på min seperationsångest :P
* Gillar både mysiga hemmakvällar och massa drinkar på ett dansgolv.
* Tränar jag så tränar jag rätt så seriöst. Går gärna till gymmet själv och svettas lite.
* Kan äta det mesta utan att det påverkar min vikt. Behöver inte vara så petig.
* Förstår folk som verkar lite ego. Det måste man vara ibland. Så länge man inte är helt självupptagen och har självinsikt så är det lugn.




PS. På den där bilden är jag långt ifrån nyker och jag är inte så bra på att dölja det här. Men jag ville ha en bild på mig där jag har lockigt hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback