Morrn Morrn

Nu har fröken Hansson vaknat.
Mys med pasta och vin med världens sötaste igår. Helt underbart mysigt. Sen såg vi The Eye. Lite läskig. Lite lite läskig om du frågar Filip men rätt så mkt läskig om du frågar mig. Vet inte om det berodde lite på min ögoninflammation som jag har nu också faktiskt. Låg och tänkte på den blinda tjejen i filmen. Om det är regnbågshinneinflammation som jag har, vilket jag kan få genetiskt, så kan jag faktiskt bli blind. Så det var lite läskigt på så vis också.
Dock tror jag inte riktgit att jag transplanterat in ögon som hade fått mig att se döden och döda.

Ja jag ringde iaf till doktorn nu när jag vaknade. Ska dit idag igen iom att det inte har lagt sig helt än. Det här med ögonen ska man ju ta på allvar. Hade det varit någon annan kroppsdel hade jag kunnat bita ihop så pass länge att det fanns risk att kroppsdelen skulle ramla av. Typ...

Hoppas innerligt att det inte handlar om blodprov dock. För då vet vi vad som händer....

Ja annars ska jag träffa min kära mamma idag, sen är det maria tapasbar med Dessi och sen vin/cider/div med fröken Johansson på någon mysig uteservering. Eller ja vilket som helst funkar faktiskt. Hampan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback