So far so good

Upp och flyttade bilen.
In i duschen och tvätta håret.
Slapp i soffan.
Konstaterade att det inte var lönt att äta frukost halv elva när jag skulle luncha med Sandra en timme senare.
Ett par skedar Ben & Jerrys strawberry  cheesecake för att stoppa sockersuget.
Lite prat med världens sötaste på msn.
Tvätta bilen.
Nästan orsakat bilkrockar genom att dra till mig killars blickar genom stan....
Träffade Sandra på sundstorget.
Minglade runt lite för att bestämma var vi skulle äta.
Satte oss på Mezo där vi åt pasta med bacon och champinjoner. Aldrig mer firefly där iaf... 35 kr... grr...
Inom gina och sen köpte jag en picnickfilt på Åhléns.
Kaffe på Koppi och ett hallå ja till Charles.
Såg allmänt citychica ut ner till bilen ;)
Sen cruisade vi bort till fria bad.
Av med sandalerna och prommade i sanden.
Doppade fötterna och började plocka snäckor i min Koppi-mugg.
Såg en äcklig gubbe i stringkallingar som låg och stekte.
Åt glass och chillade på muren.
Lämnade Sandra uppe på fancy town.
Hem och på med bikinin.
Fram med strandväskan, picnickfilt, badlakan, ipod, bok, cosmo, mobil, osv.
La mig på gräsmattan på gården.
Sandra dök upp efter en kvart typ.
Småprat och slappande.
Nu har jag dock tagit mig i kragen o ska fixa här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback