Valborgsparty

Ja det var ju valborg då i onsdags som alla vet. Antar att ingen missade det iaf.
Hade en catering på jobb så det var full rulle hela dagen. Sjukt roligt att göra något varrierande och annorlunda än vad man brukar.
Så massa spring på Jacob Hansens hus och nästan lika mkt spring mellan Papi och Jacob... Tur att det bara är runt hörnet för vi hade glömt hälften :P
"Oj vi glömde sorbeten" (1 runda) "Oj vi glömde rabarberna" (nr 2) "Oj soppan till deserten..." (nr 3) "Jag drar ner till Papi och städar" (nr 4) "Eva hämtar du droppkorkar,is, lime och citroner?" (nr 5) "Hämtar du Papi-bilen?" (nr 6).
Sen har vi nog glömt någon av rundorna.... För jag sprang där fram och tillbaka mest hela tiden tyckte jag :P
Slutade tidigare än vad jag trodde så klockan tolv hade jag sminkat mig, fixat till mig och såg allmänt het ut. Bara små spår efter 14 ½ timmars arbete ;)
Bort till Oz och hämtade Emelie och Andy och drog till nån fest.
Sen en sväng till PL och sen Cardan och Tempel. Blev rätt mkt dricka...... Träffade Elin och Maggan på Tempel också :)  Fick reda på att de e liggardrinkar man ska beställa för att få dem grymmaste drinkarna.
Dock hade dem inte grejer så dem kunde göra de så vi fick nån strawberry mojitovariant eller nått...
Ja det gick ner iaf... Och jag minns inte så mkt mer....
Brukar inte ha minnesluckor men ja...

Dock var jag inte så bakis som jag hade förväntat mig igår. Lite segt på jobb var det ju men de kunde varit sju resor värre... Det jobbiga var att vi bara hade ett sällskap bokat och jag förväntade mig att kunna dra klockan åtta när vi skickat ut deras mat. Men nej vädret sprack upp och solen sken en liten stund. Så det blev full rulle och sällskap klev in kvart i tio :( (vi stänger köket tio)...
Så ja jag var ju inte därifrån förrän klockan tolv. Vilket är okej i normala fall men inte när man är inställd på att det inte ska bli nånting och att man ska kunna gå runt åtta.

Ja idag är det jobb på Papi och imorron är det Oz igen. Blir lite snurrig av allt pendlande. Men innan dess ska jag ringa och snacka oljeservice och grejer..
Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback