Veckan som gått

Bästa denna veckan nr 1: Jag har inte sovit så gott på flera månader. Massor med mys :)

Bästa denna veckan nr 2: Älskar att solen tittade fram. Det är så underbart att få gå barbent.

Veckans möbel: Utan tvekan sängen. Underbart att kela med täcket ;)

Veckans insikt: Måste köpa en ny vinöppnare...

Veckans köp: Köpte ett snyggt silvrigt armband som jag är helt kär i

Veckans utgift: Oljeservicen... Måttligt roligt....

Veckans barhäng: Drinkar med Dessi och Jonas igår var inte alls fel.

Veckans high five: Till mig själv för min grymma effektivitet i fredags!

Veckans låt: Helt klart Jason Mraz - I'm Yours! Helt underbar och så passande denna veckan känns det som :)




Ja det har faktiskt hänt en hel del denna veckan trotts att jag jobbat varje dag. Komma hem på kvällen och gosa ner sig under täcket och bara mysa. Och känna doften av nytvättade lakan och parfym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback