Vill ha...

Hittade den här korsetten igår på asos. Helt kär...
Hade det inte varit för att man impulsshoppat 3 kepsar o grejer igår så kanske...




Var förresten hos naprapaten igår också. Smått obehagligt att känna hur det knäckte och knakade... Speciellt när han skulle knäcka loss knutorna jag hade i nacken. Då kändes det som om han skulle vrida nacken ur led....

Ja jag ska iaf gå dit var tionde vecka framöver. Så jag skär ner lite på massagen ist. Ingen dum idé känns det som. Naprapaten går ju mer in på djupet och då kanske min huvudvärk lägger sig också. Gött mos! :)

Ja nu håller jag på att tvätta. Har precis duschat håret och ska käka lunch med Sandra och eventuellt Dessi. Har ju inte träffat Sandra på galet länge så det ska bli riktigt mysigt.

Vad gör ni andra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback