Gomorron!

Njuter av min ledighet ska ni veta. Dag 2 idag. Igår vaknade vi tjugo över ett! Hade somnat klockan tre på natten iofs men ändå... Kom då på att min parkering hade gått ut klockan ett så det blev full rulle och på med kläderna.
Dock ingen böteslapp när jag kom ner.
Sen åt vi hemgjord pyttipanna med stekt ägg, spelade TV-spel och kollade på Seinfeldt.
Jag har gått och blivit rätt så förkyld och har ont i halsen så det blev inte mkt mer action än så.
Till middag blev det oxrullader med hasselback och bea. Jag hade tänkt murkelsås men den blev inte som jag ville :( Tog i lite portvin och jag tror att det var de som sabbade den...
Sen bakade min älskling en kladdekaka som vi tog med oss bort till Åke och Elin. Där kollade jag och Elin i H&M:s VÅRkatalog (!) och grabbarna kollade på fotboll.
Åkte hem halv elva med familjebilen (passaten) och myste i soffan med lite mer Zelda och sen ett par nattmackor.

Idag ska vi iväg och handla, äta kyckling med mangochutney till lunch (Filips favorit) och sen kommer Marcus ikväll och äter tacos med oss :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Nej tyvärr. Har planer med en kollega. Är tyvärr uppbokad resten av veckan också. Har en lucka på tisdag annars? Kram

Postat av: Anonym

mysigt o vara ledig o bara vara=)

KRAM

2008-11-06 @ 15:58:10
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: hanna

va fin blogg du har :)

2008-11-06 @ 19:15:08
URL: http://softagalet.blogg.se/
Postat av: hanna

va fin blogg du har :)

2008-11-06 @ 19:15:09
URL: http://softagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback