Helt ärligt...

Det blev inte mkt gjort idag... Jag orkade inte gå utanför dörren. Inte ens för att hämta mina efterlängtade kakformar...
Jag har mest suttit här och slappat. Druckit julmust och lagt mig på golvet och gjort sit ups titt som tätt.
Skickat iväg lite ansökningar ur den synvinklen har jag varit oerhört effektiv.
Ja annars har man kollat på Du är vad du äter. Har fastnat helt i det... Vet inte om det beror på att Filip också är lite intresserad av kost och hälsa... Ja jag har ju inte alltid haft dem mest hälsosamma vanorna men jag försöker ju ta itu med det. Äter bättre och har en mer hälsosam inställning till viktnedgång.

Imorgon ska jag upp lite tidigare och bort och hämta mina formar och handla champinjoner.
Sen ner till arbetsförmedlingen och eventuellt vägledningshuset.
Efter det är det dax att bege sig till jobb. Har inte bestämt om man ska gå eller ta cykeln....

På söndag blev det bestämt att det är bak med fröken Löfvall och sen ska jag och John ses och slappa och snacka skit. Like back in the days :P

Filip jobbar eftermiddag fram till söndag så man får se när man ser honom nästa gång :( Nu kan man ju inte åka ut till honom heller iom att bilen är avställd. Buss? Njaaaaa....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir vad du äter ser jag varje vecka:) tycker också om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback